Bitcoin
Ripple
Ethereum
Monero
Tether
litecoin
filecoin
matic

Često postavljana pitanja (FAQ)

Plaćanje se vrši isključivo preko navedenog računa u banci, opštom uplatnicom ili bezgotovinskim putem preko elektronskog ili mobilnog bankarstva. Gotovinske uplate nisu moguće.
Postoje nekoliko nivoa koji naši korisnici stiču prilikom registracije i kasnije prometa preko našeg sajta. Najmanja provizija je prilikom obavljanja kupoprodaje neregistrovanim korisnicima, najniža provizija je za korisnike koji su ostvarili preko 500.000,00 RSD prometa preko našeg sajta.
Krajnji rok za realizaciju porudžbine je 3 radna dana, dok se trudimo da sve uplate koje su evidentirane na našem računu do 16 časova budu realizovane tog istog radnog dana, uplate nakon 16 časova realizujemo narednog radnog dana.
Otvoreni smo za svaki vid dogovora. Pošaljite nam upit preko naše kontakt stranice, pokušaćemo da Vam izađemo u susret i postignemo dogovor na obostrano zadovoljstvo.
Nakon što dinarska sredstva budu evidentirana na našem računu, pristupamo slanju kriptovalute za koju se porudžbina pravila. Crypto Market nije odgovoran za kašnjenje ukoliko postoje zagušenja u blockchain mreži.
Kada data valuta za koju se napravila porudžbina legne na naš wallet(novčanik), smatraće se kao prodata i u istom momentu će se pristupiti isplati dinarskih sredstava u protivvrednosti date porudžbine, na ranije dostavljen dinarski tekući račun.
Sve transkcije su nepovratne. Crypto Market ne zna ko kontroliše Vaša sredstva i nema načina da ih povrati. Ukoliko znate kome pripada adresa, preporučujemo da kontaktirate vlasnika i obrazložite nastalu situaciju u cilju povraćaja sredstava. Zato dobro proverite adresu na koju šaljete sredstva.